19 juli: Kajnins blogg från Trästockfestivalen, Skellefteå

Jag fortsätter min norrländska resa för djurens skull och i helgen är turen kommen till Trästockfestivalen i Skellefteå. När vi körde in på parkeringen ringde en journalist från lokaltidningen Norra Västerbotten och gjorde ett "På tråden"-reportage med mig och Camilla. Jag fick tillfälle att berätta att jag vill vara en röst för alla de djur som inte har någon.

Ett smakprov från mitt fotoalbum:


image78
På festivalen träffade jag på en annan kanin som skrev på vädjandelistan om att satsa på djurfri forskning.


image79
Evelina från Umeå hade jag träffat en vecka innan på Täfteåfestivalen. Idag dök hon upp och hjälpte mig med namninsamlingen.


image80
Rebecka och jag i Djurens Rätts infotält på Trästockfestivalen.

För djuren,
Kajnin
Turnékanin
Djurens Rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback