17 juli: Och recepten flödade...

Hej, jag heter Marie och idag var det min första dag hos Djurens Rätt. Vi befann oss i Trollhättan och jag åkte dit direkt efter jobbet för att hjälpa till. 


Vid infotältet träffade jag Anders...


...och Hanna, som var gött nöjd med att ha blåst upp ungefär 73000 ballonger.

Väl på plats träffade jag Anna som gav mig information om hur jag skulle göra och hon visade mig även alla broshyrer. Det var mycket information på en gång men jag lärde mig snart. :)


Här är Kristoffer, vars specialitet är att jaga folk med veganska grillrecept.

Jag fick också en t-shirt och en hög med sommarrecept som skulle delas ut, jag gav mig glatt ut bland folket och delade ut. Tror jag kommer drömma om sommarrecept i natt.


Såhär fint är nu Trollhättans minsta affischplank!

Tiden gick fort och folket var väldig positiva till att både ta emot sommar recept och skriva på listan om att stoppa långa transporter. Dagen har varit jätterolig och jag är på plats i morgon igen. :)


Med en Säg nej till päls-tröja och ett gäng grillrecept - redo att ta över Trollhättan!

Text: Marie Forsström, foto: Anna Hallin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback