5 juli: Sista rapporten från Sundsvall!

Vilken fantastisk vecka!

Tillsammans har vi lyckats dela ut;
1 800 st "Grillat, grönt & Gott"
94 st "fördomar mot djur"
47 st infopåsar
40 st veg. startpaket
63 st Djurens Rätt medlemstidning 2/09
89 st Rädda Djuren (våran medlemstidning för yngre medlemar)
13 st "Djuretik"

Och på plats har all denna information givit oss tillbaka;
23 st nya Djurfaddrar
774 namn på 8hours-listan
8 vädjandevykort till EU
2 nya medlemmar
9 st nya aktiva


Jag älskar denna infolapp! Den är klockren!


De här tre tjejerna dök upp i vårat tält och ville med stor passion hjälpa oss att dela ut infoblad och samla namn!
Riktiga djurvänner! Hoppas på att få se mer av dem i Sundsvall! Dom gjorde ett kanonjobb.



När vi hade packt ihop och höll på att lasta in i bilen dök det upp en sista eldsjäl och blev Djurfadder.
Vi var inte sena med att ta fram papper och tröjor och allt som behövdes.
Varje ny fadder räknas! Allas röst är lika viktig!


Nu är våran vecka över och personligen längtar jag redan till nästa stopp.
Att få vara en del av Djurens Rätts sommarturné är toppen.
Vårt team (Camilla, Hannah, Mika, Sofia och jag) funkade väldigt bra ihop, och det tror jag nog att alla andra team på alla andra turnéstopp också gör, vi brinner alls för samma sak. Vi för alla djurens talan och tillsammans blir det så mycket roligare.

Kämpa på allihopa!
Det ni gör kan bidra till en stor skillnad!
Så kör hårt! Bli en del av andra människors insikter!
Ingenting är omöjligt.

Text & foto: Sara-Maria Westerlund

PS. Angående Bungy Jumpen. MIKA HOPPADE! Jag åkte upp! Men hoppade aldrig... Jag vet... Jag är en fegis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback