24 juni: Peace & Love, onsdagen

Hej igen!

Här i Borlänge skiner solen idag med och mina extra strumpbyxor och tjocktröjor förblir oanvända, kvarliggandes i väskan.

Idag, eller rättare sagt igår, kom Djurfadderförökningen igång ordentligt. Jag tror vi fick tolv. Kanske var det förstärkningen från Nicklas och det ökade antalet festivalbesökare. Som belöning fick vi i alla fall varm mat, och det var uppskattat :)
Vi hade såklart också några givande diskussioner, och mycket material delades ut!

Imorgon (idag), har vi höga förväntningar! Först idag börjar ju själva musikfestivalen, de tre första dagarna var ju temadagar med mest föreläsningar, workshops och debatter.

Nu ska jag passa på att vila lite, för att gå på mitt pass vid fyra. Det är ganska utmattande att djurrätta, det håller vi nog alla med om! Men det är också grymt roligt (för det mesta), självförtroendeboostande, uvecklande och just ja, en hjälp till alla de djur som idag, som fria varelser inte kan gå ut och lägga sig på gräset och njuta av sommarsolen.

Text: Lovisa Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback