28 maj: Sommarturnén i en väska

Till Lycksele, Vilhelmina och Storuman tog jag med sommarturnén i en väska på bussen. Jag parkerade mig utanför olika Coop och Ica-butiker och delade ut Djurens Rätts nya folder med sommarens djurvänligaste grillrecept. Gör det du också så har vi snart synts i hela Sverige i sommar!

Om du behöver hjälp med att komma igång med ditt eget turnéstopp, eller vill ha råd om hur du går tillväga, kontakta gärna mig på [email protected]



En sol från blå himmel, en väska och 200 foldrar med sommarens bästa grillrecept från Djurens Rätt - det var all utrustning som behövdes för sommarturnéstoppet utanför ICA i Vilhelmina.


Text och foto: Camilla Björkbom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback